Nederlandse burgers worden vanaf deze zomer anders gealarmeerd bij calamiteiten. Niet alleen meer per sirene of een rampenzender, maar ook via sms of Twitter. Dat heeft het Nederlands Genootschap van Burgemeesters bekendgemaakt.
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!