JoBo Keuringen ... goed gekeurd!

Machinisten over plaszak: dit is een grap

De vakbond voor rijdend personeel bij het spoor, de VVMC, vindt de plaszak waar het bedrijf mee komt voor reizigers met hoge nood ,,verschrikkelijk''. ,,Toen ik het hoorde, dacht ik echt: dit is een grap'', zegt bestuurder Wim Eilert...