Het ziekteverzuim van werknemers in Nederland kwam in het tweede kwartaal van 2011 uit op 4,1 procent. In de horeca was met 2,5 procent het verzuim het laagst.
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!