JoBo Keuringen ... goed gekeurd!

Heeft u geld betaald aan een derde?

Heeft u in 2009 geld betaald aan iemand die geen zzp'er is maar ook niet bij u in loondienst is? Dan moet u die bedragen vóór 1 februari opgeven bij de fiscus.