Heeft u in 2009 geld betaald aan iemand die geen zzp'er is maar ook niet bij u in loondienst is? Dan moet u die bedragen vóór 1 februari opgeven bij de fiscus.
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!