‘Het is te gek voor woorden dat de Arbeidsinspecteurs zelf aangeven dat goed werk leveren niet meer te doen is, vanwege gebrek aan mankracht en een veel te hoge werkdruk. Desondanks moet de Arbeidsinspectie verder bezuinigen. Dat vindt de FNV...
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!