Agenten zijn boos op het plan van minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) om de boetes voor hardrijden en asociaal rijgedrag te verhogen. Ze vrezen dat zij daardoor nog meer te maken krijgen met agressieve burgers, schrijft het AD dinsdag.
Voor vragen, opmerkingen en offertes kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Advies nodig? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!